پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

از دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند مفاهیم اساسی بازاریابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد بازاریابی را تعریف کرده و فرایند مدیریت بازاریابی را توصیف نماید وظایف مختلفی را که مدیران بازاریابی مؤسسات ایفا می کنند، توضیح دهد فرق اساسی فلسفه های موجود درمدیریت بازاریابی را بیان نماید اهداف نظام بازاریابی را نام برده و هر یک از ا

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

  بازاریابی و مدیریت بازار
Marketing and market management
مفاهیم مدیریت بازار
هدف های رفتاری
اهداف نظام بازاریابی
مدیریت بازاریابی
مدیریت
بازاریابی
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1520 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 300

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این  محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم می زده و در او انگیزه ای بر ی ان پدید می آورد. üدر زمینه نیاز تئوریهای مختلفی توسط صاحبنظران علم مدیریت ارائه شده که از آن جمله می توان به افرادی مثل مازلو،ماری ،آلدفر و هرزبرگ اشاره کرد.

خواسته ها بیانگر کیفیت ئ نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای ازکوشش و تلاش فرد برای نیل به خواسته های نامحدود او صورت می گیرد.

تقاضاها افراد را به سوی کالاهای خاصی سوق می دهند که بتوانند هر شیئ یا چیزی که توسط شخص معین و یا موسسه ای تولید شدهو قادر باشد نیازهای فردی و یا جمعی مصرف کنندگان را برآورده سازد،كالا نامیده می شود. کالاها فقط در محصولات فیزیکی خلاصه نشده بلکه شامل خدمات،ایده ها،عقلید و اندیشه ها،سازمانها،مکانها،فعالیتها و یا ترکیبی از آنها نیز می شوند.

چهارمین و بهترین روش، روش مبادله ای است که در آن فرد کالای مورد نیاز خود را با پرداخت پول یا ارائه کالا کالا و یا خدمت به دیگران به دست می آورد و بازاریابی نیز برای به دست آوردن محصولات جهت ی خواسته ها و نیازها بر این روش تاکید دارد و مبادله پایه و اساس بازاریابی می باشد.

وجود حداقل دو طرف برای انجام مبادله هر یک از طرفین باید چیز ارزشمندی داشته باشد که مورد نیاز دیگری باشد. هر طرف باید علاقمند به مبادله با طرف دیگر باشد. طرفین باید در قبول یا رد پیشنهاد طرف دیگر مختار باشد.

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار


shakibonline بازاریابی ,مدیریت ,ای ,فرد ,مبادله ,فایل ,بازاریابی را ,و یا ,و مدیریت ,پاورپوینت بازاریابی ,مدیریت بازارمنبع

مقاله ترس در کودکان و شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص

پایان نامه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در پرتو قانون مجازات اسلامی مصوبه جدید.

پکیج کامل فرم های لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص(با نمونه های پر شده)

پایان نامه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در پرتو قانون مجازات اسلامی مصوبه جدید

پاورپوینت نقش گروههای ذی نفوذ ( فشار ) و احزاب در خط مشی گذاری دولتی

پاورپوینت رشد جنسی

پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

خرید انواع لوازم یدکی لودر کاترپیلار تو بهترین خرید رو از ما داشته باش Bioshop Marcellb322 love همه چیز درباره سیستم عامل اندروید تخفیف دونی طراحان برتر گل سنگ برترین متخصص قلب محله نارمک